سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زن همه‏اش بدى است و بدتر چیز او اینکه از او چاره نیست . [نهج البلاغه]
 
جمعه 96 دی 29 , ساعت 11:42 عصر

معرفی ترمووود  

ما شما را در این مطلب به طور کامل با ترمووود آشنا میکنیم و مراحل چگونگی ساخت آن را توضیح میدهیم . میدانیم که ترموود بسیار زیاد کاربردی است و برای نگهداری چوب استفاده میشود.  ترمووود یا چوب دما دیده یکی از روشهای بهبود عملکرد و مقاومت چوب در برابر پدیده هایی همچون، پدیده های جوی، تغییرات دمایی، رطوبت محیط، کپک و قارچ، موریانه و تابش آفتاب می باشn

مراحل  و تولید ترمووود 

مرحله اول الوارهای چوب در داخل کوره های مخصوص ترمو وود قرار گرفته و با دمای 170 درجه سانتیگراد، درصد زیادی از صمغ و رطوبت آن خارج گردیده است.

مرحله دوم چوب بین 180  تا 235 درجه گرما می بیند و کلیه صمغ و رطوبت باقیمانده آن خارج گردیده، آوندها خشک شده و چوب حاصل در برابر عوامل محیطی مانند سرما،گرما،باکتری،کپک و حشرات موذی کاملا مقاوم و نفوذ ناپذیر میگردد.

به اطلاع آن دسته از هموطنان ارجمند که قصد تامین ترمووود جهت نمای ساختمان، دکینگ (Decking) و روف گاردن پروژه های خود را دارند می رساند کلیه محصولات ترموود رهاورد چوب و خدمات جانبی آن شامل رنگ و خدمات نصب در ایام نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران با تخفیف ویژه 15 الی 20 درصدی ارایه می گردد.

جهت اطلاعات بیشتر می توانید از تاریخ 19 الی 22 مرداد 92 به غرفه این شرکت در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران سالن 6 غرفه 55 (غرفه رهاورد چوب) مراجعه فرمایید.

ترموود 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ