سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مایه توانگری خردمند، حکمتش و مایه عزّت وی قناعتش باشد . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 96 دی 27 , ساعت 8:46 عصر

 کیفیت رنگ ترمووود برچه عواملی است؟ 

عواملی هستند که بر کیفیت رنگ ترموود و اهمیت آن تاثیر گذار است . ما در این مطلب با چند نمونه از این عوامل شما را آشنا میکنیم. ترموود و رنگی ه مناسب آن است بسیار درمصارف چوبی تاثیر دارند  عواملی  که تعیین کننده ی کیفیت ترموود هستند:

1. تعداد مراحل رنگ بر روی ترمووود

تعداد مراحل اجرای رنگ بر روی ترمووود تاثیر به سزایی در دوام رنگی چوب نما و یا دکینگ چوبی در دراز مدت دارد. لذا توجه به این نکته که معمولا دست اول رنگ به عنوان پایه در نظر گرفته و دست دوم به عنوان تکمیل کننده و پر کننده می بایست اجرا شوند. عدم نوجه به این مطلب سبب رنگ پریدگی و عدم دوام رنگی چوب در دراز مدت می گردد.

2. گواهینامه های استاندارد

شرکتهای معتبر تولید کننده رنگ ترمو وود می بایست استانداردهای معتبری نظیر استاندارد کشور تولید کننده داشته باشند
و تاییدیه سازمان ملی استاندارد ایران را به عنوان حداقل مدارک تضمین کننده کیفیت کالا داشته باشند
بسیاری از شرکتهای معتبر تولید کننده رنگ چوب، گواهینامه های موسسات استاندارد سنجی را نیز جهت اطمینان مشتریان خود ارائه می نمایند.
از جمله شرکتهای معتبر تولید کننده رنگ در جهان می توان به رنگ یانسن و رمرز اشاره نمود.

 

 رنگی لازم و مناسب برای ترموود 

رنگ های ترموود در بسیاری از شرکت هایی که ترموود کار میکنند متفاوت است اما این که چه رنگی برای ترموود مناسب است بسیار اهمیت دارد و باید به آن دقیق توجه کرد و آشنایی لازم را بدست آورد. 

اخیرا شرکتهای متعددی در عرصه فروش ترمووود در سطح کشور فعال میباشند.
روشهای ارائه محصول توسط هر شرکت بر اساس نوع محصولات، برندهای مختلف، گونه های چوب و نوع رنگ مورد استفاده متفاوت میباشد.

در این میان شرکت های معتبر هر کدام یک نوع رنگ را جهت پوشش سطح ترمووود جهت جلوگیری از تبدیل رنگ قهوه ای ذاتی ترمو وود به خاکستری و همچنین ارایه تنوع رنگی مورد نیاز مشتریان با توجه به طراحی نما یا محیط کار ایشان پیشنهاد و  ارائه می کنند.

امروزه برند های رنگ موجود در بازار بسیار متنوع می باشند اما توجه به این امر که کدام رنگ و کدام شرکت مناسب ترین گزینه جهت انتخاب بهترین کیفیت و دوام رنگی می باشد به اصلی ترین چالش نزد سازندگان، طراحان و سایر مشتریان بدل گردیده است..

ترس از پریدن رنگ ترموود،  تنوع رنگی محدود و مهمترین گزینه، تاثیر رنگ مصرفی بر دوام خود چوب ترمو میتواند تاثیر گذارترین امر در خصوص تصمیم نهایی بسیاری از مشتریان در انتخاب نهایی ایشان باشد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ